Információ diákoknak
Egy botanikai laboratórium folyamatosan azonosítja a beérkező mintákat. Az első mintáról csak egy képet kapott a labor. A második minta egy növénydarab, ennek vizsgálatát már elvégezték, az eredményt a monitoron olvashatod. A harmadik mintát egy botanikusnak sikerült azonosítani, a növény nevét felírta egy cédulára. Az információk alapján segíts besorolni a mintákat a megfelelő rendszertani csoportokba! Húzd a számokat a megfelelő csoporthoz!
Információ tanároknak
A feladatsor a 7. évfolyam „Élőlények rendszerezése” című témaköréhez készült növényrendszertani feladványokat tartalmaz. A feladatok besorolás típusúak, a képfelismerés, a fajismeret és az egyes rendszertani csoportokhoz kapcsolódó tulajdonságok megértése egyaránt megjelenik bennük. Épít az anyagrészben elsajátított ismeretekre, ezért a növényrendszertani anyagrészek lezárása után, gyakorlás vagy összefoglalás céljából alkalmazható, elsősorban egyéni vagy pármunkában.